بنیاد کشه

بنیاد KESHE ( فن آوری های جدید و راه حل های جدید ما برای مشکلات بزرگ جهانی )

بنیاد KESHE ( فن آوری های جدید و راه حل های جدید ما برای مشکلات بزرگ جهانی )

بنیاد KESHE

یک سازمان مستقل، غیر انتفاعی و غیر مذهبی است که توسط مهندس هسته ای مهران توکلی کشه تاسیس شده است که هدف بنیاد توسعه دانش جدید علمی، فن آوری های جدید و راه حل های جدید برای مشکلات بزرگ جهانی ما است
آدرس کانال تلگرام: https://t.me/Keshefoundationpersian @Keshefoundationpersian
آدرس گروه در تلگرام: @KesheFoundationSSI
آدرس کانال پیام رسان داخلی ایتا:
آدرس گروه در پیام رسان ایتا:




آدرس گروه در ایتا:

GANS چیست؟

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

Keshe Foundation Persian, [12.12.18 02:46]

GANS چیست؟


بضی اتم ها و مولکول ها میدان های مغناطیسی و یا گرانشی را آزاد می کنند و یا جذب می کنند. میدان های منتشر شده در دسترس هستند که توسط اشیاء دیگر جذب شوند. بنیاد Keshe راه را برای جمع آوری این میدان های آزاد جریان، از محیط زیست در یک ماده قابل استفاده است که Keshe به نام GANS توسعه داده است .

یک ارگانیسم به عنوان مثال، میدان هایی را منتشر می کند که می خواهد از خود جدا کند ومیدان هایی را که می تواند از آن استفاده کند و یا به آن نیاز فوری دارد را جذب کند. پیش نیاز این است که میدان های مناسب برای جذب باید در محیط ضروری ارگانیسم موجود باشد.

یک ابزار ساخته شده توسط بنیاد، که شامل اجزایی است که می توانند میدان ها را جذب کنند و GANS را ایجاد کنند؛ یک ماده که در حالت خاصی از تراکم وجود دارد. انواع مختلف GANS را می توان با خواص پر انرژی مطلوب مورد استفاده قرار داد که می توانند به صورت جداگانه یا به صورت ترکیبی برای کاربردهای مختلف استفاده شوند. هر نوع GANS با توجه به عناصر شیمیایی موجود در GANS دارای خاصیت شدت میدان مغناطیسی است.

استفاده از GANS های مختلف با شدت میدان های مختلف و یا استفاده از کویل های دو طرفه با پوشش نانو با باتری های پلاسما موجب هدایت جریان مستقیم از میدان های قوی تر به میدان های ضعیف می شود.

اگر این جریان های میدان از طریق یک ارگانیسم هدایت می شوند، ارگانیسم این امکان برای جذب بخش های مورد نیاز از این جریان های میدان را دارد، یا جریان اضافی میدان ها را به محیط زیست انتشار دهد یا می توان آنها را به یک GANS قابل استفاده جمع آوری کرد.

با استفاده از این تکنولوژی، توانایی های خود درمان کننده ارگانیسم در سطح میدان هایی که خود ارگانیسم را تشکیل می دهند، حمایت می شود. بنابراین نیاز به عوامل و فرآیندهای شیمیایی نیست، زیرا بهبود در اثرفعل و انفعال میدان مغناطیسی رخ می دهد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۹
مح س. فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی